MEDIA ONLINE ȘI IMAGINE INSTITUȚIONALĂ

MEDIA ONLINE ŞI IMAGINE INSTITUŢIONALĂ este un program de studii masterale în domeniul Științe ale comunicării.

Acesta  este conceput să realizeze:

  1. dezvoltarea competențelor profesionale și extinderea pregătirii de specialitate și interdisciplinare a absolvenților programelor de studii în domeniul Științe ale comunicării, în vederea accederii la programe de studii doctorale;
  2. facilitarea inserției profesionale pe piața muncii, în domeniul comunicațional, prin profesionalizarea comunicatorilor și a relaţioniştilor cu presa, ca experți în comunicarea online și în relațiile cu jurnalismul online;
  3. inovarea domeniului comunicării și jurnalismului online, prin valorificarea rezultatelor cercetărilor fundamentale și practic-aplicative.

Programul se adresează în special absolvenților cu studii de licență în domeniul Științe ale comunicării, dar se adresează, în egală măsură, și altor absolvenți cu studii de licență în domeniile Științe sociale, Științe economice, Științe ale educației, Științe juridice, Teologie, Arte etc., aprofundând cunoștințe avansate din științele comunicării, cu deosebită relevanță și de maximă importantă teoretică și aplicativă.

MISIUNEA PROGRAMULUI DE MASTERAT MEDIA ONLINE ŞI IMAGINE INSTITUŢIONALĂ

Misiunea programului de masterat Media online și imagine instituțională vizează aprofundarea pregătirii de specialitate a absolvenților specializărilor de licență din domeniul Științe ale Comunicării și pregătirea de specialiști în domeniul științelor comunicării și al relațiilor publice, care să fie capabili să gestioneze în mod constructiv provocările specifice domeniului în organizații din sectorul public și privat, atât în context național cât și în mediul internațional, ținând cont de diversitatea culturală, socială, economică și politică, precum și de importanța acestora.

Competențele asigurate prin programul de studii conform RNCIS:

a) Competențe profesionale:

– oferă consiliere în ceea ce privește relațiile publice; – elaborează strategia mediatică; – oferă consiliere în ceea ce privește imaginea publică; – prezintă argumente în mod convingător; – desfășoară activități de colectare de fonduri; – utilizează diferite canale de comunicare;  – elaborează strategii de relații publice; – face prezentări publice; – dezvoltă strategii de comunicare;  – pregătește materiale de prezentare; – redactează comunicate de presă; – organizează conferințe de presă; – analizează factorii externi ai societăților; – integrează strategiile de marketing în strategia globală; – elaborează strategii de marketing  – dezvoltă planul pentru comunitatea online; – transpune conceptele cerințelor în conținut; – utilizează software pentru sistemele de gestionare de conținut; – studiază dorințele utilizatorilor de site-uri web; – efectuează analiza datelor online; – gestionează proiecte de dezvoltare de conținut; – analizează factorii interni ai societăților; – identifică indicatori-cheie de performanță; – gestionează proiecte de dezvoltare de conținut; – relaționează cu agențiile guvernamentale; – oferă consiliere în ceea ce privește gestionarea conflictelor; – exercită față de colegi leadership orientat către rezultate; – aplică gândire strategică; – comunică cu mass-media; – coordonează evenimente; – ține legătura cu managerii;

b) Competențe transversale:

– dă dovadă de inițiativă; se adaptează la schimbare; respectă diversitatea valorilor și a normelor culturale; construiește spirit de echipă; utilizează software de comunicare și colaborare; gândește critic; promovează idei, produse sau servicii.

Ocupațiile vizate de programul de studii, din COR/ISCO-08/ESCO, conform RNCIS:

Cod COR: 243202 / Denumire COR: mediator

Cod COR: 243203 / Denumire COR: referent de specialitate marketing

Cod COR: 243220 / Denumire COR: specialist în activitatea de lobby.

CONTACT

Lonf. univ. dr. Georgiana Stănescu | georgiana.stănescu@edu.ucv.ro

CURRICULUM ACADEMIC